Booking.com
domů / Podnikání / 8 Tipů pro kvalitní a úspěšný E-shop
join.booking.com

8 Tipů pro kvalitní a úspěšný E-shop

8 Tipů pro kvalitní a úspěšný E-shop

Chcete začít podnikat a vaše volba padla na internetový obchod? I když se zdá, že podnikání na internetu je jednodušší než v kamenném obchodě, tak to nemusí být úplně pravda. Na internetu je již řekněme tisíce obchodů jen v naší republice a milióny na celém světě.

Proto je třeba, abyste do začátku získali nějaké tipy, jak udělat váš internetový obchod co nejkvalitněji a aby měl šanci prorazit před konkurencí. Samozřejmě to nedůležitější je zvolit i dobře prodejný produkt, v ideálním případě originální. Dnes si řekneme, co by měl mít takový internetový obchod do začátku

  1. Poznejte svého zákazníka:

Rozhodně není na místě se snažit obsáhnout celý trh, ale nabídnout zboží určitému okruhu potenciálních zákazníků. Je tedy důležité si položit otázku „kdo je vlastně můj zákazník“ a podle toho budete také cílit vaší propagaci a komunikaci. Snažte se zákazníkům nabídnout to, co potřebují a podejte jim vaše názory a produkty tak aby to bylo pro zákazníka co nejpříjemnější. Mluvte řečí zákazníka.

  1. Jedinečný produkt

Zní to jako fráze, ale je třeba promyslet si jedinečný prodejní argument, slova jako „nelevnější elektronika“ a podobně již moc nefungují a hned po založení internetového obchodu dávat najevo, že jste nejlevnější, také není nejlepší strategie. Svými argumenty musíte zákazníka přesvědčit o kvalitě a jedinečnosti vašeho produktu. Cena je v tuto chvíli až na druhém místě. Berte to tak, že dobrý zákazník žádá kvalitu produktu a nabízených služeb a je ochoten si za to i zaplatit.

  1. Nekopírujte

Ať už se jedná o popisek produktu či recenze a další věci, které mohou dobře prodat vaše zboží, je důležité, abyste byli originální, konkrétní a upřímní. Nepoužívejte ani texty od dodavatelů a používejte selský rozum. Představte si, že jste zákazníkem vy a představte si, co by vás zaujalo. Snažte se vžít do pozice zákazníka.

  1. Analyzujte klíčová slova

Nepoužívejte něco jako „kožené křeslo, krásný doplněk do pokoje“, ano samozřejmě, ale to víme všichni,  kam si ho chceme dát. Vymyslet lepší slogany,  snažte sezamířit na zákazníkovy emoce, abyste vyvolali pocit, že takové kožené křeslo musí mít. Přinášejte zážitek, který takové křeslo přinese svému uživateli.

  1. Pište, piště a pište

Je to něco jako komunikace se zákazníkem. Vytvořte si na svých stránkách blog nebo magazín a popisujte své produkty, občas prozraďte nějakou tu informaci o firmě či zákulisí a nebojte se zacílit na daného zákazníka. Takový osobnější přístup může znamenat větší důvěru ve váš internetový obchod a zákazníkovi je blíže osobní přístup než nic neříkající super obchody, které jsou sterilní a ani nevíte kdo za tím vším stojí a kdo s vámi komunikuje. Dejte svým zákazníkům najevo, že jste opravdový odborník a podělte se o své zkušenosti.

  1. Chceme, aby zákazník byl vyzván k akci

Je dobré návštěvníka vašeho internetového obchodu vyzvat k nějaké akci. Můžete to být odkaz na facebookové stránkyk aby vám dal „lajk“ nebo sdílel příspěvek či cokoli jiného. Například skvělou akcí pro zákazníky je tzv. Giveaway „něco za něco“ tedy nabídněte zákazníkovi dárek zdarma či produkt za lepší ceny když… například napíše komentář, dá lajk vašim stránkám, či se přihlásí do novinek a tak dále.

  1. Nabídněte související produkty

Například když zákazník kupuje golfové hole, tak bude potřebovat míčky, bag či další vybavení, které s nákupem holí souvisí. Zajisté budou míčky v hojné míře potřebovat, a když budou za slušnou cenu a tzv. ho propojený produkt bouchne do očí tak proč ho nekoupit hned.

  1. Buďte konkrétní ve službách

Je důležité, aby zákazník přesně věděl kolik produktů je skladem, v případě že produkt je na objednávku, tak kdy ho dostane do ruky. Přesné informace každý zákazník ocení, a když je dodržíte tak se k vám zákazník vrátí. Kdyby se náhodou stalo,že ve stejnou chvíli si objednají dva zákazníci stejný produkt a na skladě už je jen jeden,  je to systémová chyba. Oba zákazníci očekávají dodávku zboží do druhého dne a ztratí důvěru v náš obchod ten, kdo  ho nedostane .  Pak je lepší zajít ke konkurenci produkt zakoupit a oželet výdělek , ale získat spokojeného zákazníka, který si do budoucnosti může nakoupit daleko více.

 

nevíte si rady jak naprogramovat eshop? Rádi vám pomůžeme……

 

Image by gonghuimin468 from Pixabay

About Redakce Magazínu Twitto

Redakce Magazínu Twitto
Jsme malý magazín pro každého kdo si rád čte o běžných věcech. Většina článků jsou naše osobní zkušenosti, zážitky a myšlenky. Chcete-li se zapojit a napsat si také nějaké článek, rádi vám ho u nás zveřejníme. Jsme politicky nestranní, nezaujatí a nechceme probírát ožehavá témata, ale publikovat články, které budou hezké, příjemné a udělají radost a třeba někoho inspirují ať už k cestování, vaření nebo v módě či sportu. Přejeme vám hezký pobyt na našich stránkách. Redakce magazínu twitto.cz

Také by vás mohlo zajímat

Jak založit a spustit vlastní blog ve WordPressu

Jak založit a spustit vlastní blog ve WordPressu Chcete nastartovat svůj blog, kde byste sdíleli …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

úspěšně jste se zaregistrovali do newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Souhlas se zpracováním osobních údajů GDPR